Codelocks tillkännager 2013 års datum för utbildning av låssmeder

Efter framgången med sina kostnadsfria utbildningstillfällen för låssmeder förra året har Codelocks, en ledande tillverkare av fristående passerkontrollprodukter, tillkännagivit nya utbildningsdatum för 2013.

De kostnadsfria utbildningstillfällena är avsedda för låssmeder som vill uppdatera sina tekniska kunskaper om digitala dörr- och skåplås, och kommer att äga rum mellan mars och juni 2013. Utbildningen kommer att hållas på Codelocks huvudkontor i Newbury, och ytterligare utbildningstillfällen planeras i norra och sydvästra England.

Förra året var alla våra utbildningstillfällen övertecknade, så på grund av den stora efterfrågan upprepar vi utbildningstillfällena igen under 2013 och lägger till några regionala platser. Enligt den feedback vi fick kan populariteten tillskrivas kursens praktiska karaktär. 100 % av de låssmeder som deltog i utbildningen ansåg att de hade haft nytta av den praktiska erfarenhet och kunskap som de hade fått.

Här är vad några låssmeder sa om Codelocks utbildningstillfällen förra året:

“The training was comprehensive and detailed, showing a number of extra product features I was unaware of or how to use.”

“A very informative training course and vital to any locksmith unfamiliar with Codelocks products.”

“It was excellent, I got all the information I needed.”

Codelocks utbildningar kommer att äga rum den 6 mars, 20 mars, 3 april, 8 maj, 22 maj och 5 juni. Regional utbildning kommer att äga rum den 24 april i North och den 26 juni i South West.

Förmiddagspassen börjar kl. 10.30 och slutar kl. 13.00, medan eftermiddagspassen börjar kl. 14.00 och slutar kl. 16.30. Båda sessionerna inkluderar en lunchbuffé.

För att boka din plats online, vänligen besök här för att skicka in onlineformuläret, alternativt ring 01635 239645 eller skicka e-post [email protected]. Observera att antalet platser är begränsat

Om Codelocks

Codelocks designs and manufactures a range of digital nyckelfri dörr och cabinet locks för organisationer som behöver kontrollera tillträdet till sina byggnader. Låsen sparar tid och pengar genom att vara enkla att montera och programmera. Till skillnad från andra lösningar kräver digitala tryckknappslås inga komplicerade kablar, ID-kort eller extern strömförsörjning, och är mer kostnadseffektiva för många tillämpningar. Låsen erbjuder användaren en bekväm fristående lösning och säljs med "allt du behöver i lådan" för att montera dem, inklusive delar, instruktioner och mallar.

For more information visit www.codelocks.co.uk

För redaktionell information, vänligen kontakta:

Rachel Woodford Resonates SLM Ltd

Låssmeder får gratis utbildning på Codelocks huvudkontor i Newbury

24, Jan 2013

CL4510 Smart lås

Out of Stock

$616.00

CL5510 Smart lås

Out of Stock

$785.40

• Used solely to carry out or facilitate the transmission of communications over a network; or
  • strictly necessary to provide an online service (e.g. our website or a service on our website) which you have requested.

Google Analytics

Zoho